sabinasblogg

Alla inlägg den 27 mars 2011

Av sabina - 27 mars 2011 21:10

  Tjena!

Idag vaknade jag hos min kompis (jag hade sovit över där)
Vi kollade på en halv film, sen började den och lagga
Vi åt frukost och kollade på tv

Efter de tog vi på oss kläder och åkte till stallet

Sen åkte vi till hemma kväll och bytte filmen som laggade

När vi kom hem kollade vi klart på filmen

Sen åkte jag till min mormor och morfar och åt våfflor mums....

Sen sydde jag ett fodral till min dator

Och lärde mig att sticka :D

Sen åkte jag hem och märkte att mina nycklar var borta :S

Så vi letade över hela huset

Sen ringde jag mina kompisar och frågade

Men kompisen som jag sov över med ringde jag igen

och sa att jag skulle hjälpa dom att leta efter mina

nycklar

Så då skjutsade brorsan mig på moppen dit

ÄNTLIGEN HITTADE JAG MINA NYCKLAR :D
Sen sms:ade jag brorsan och han kom och hämtade mig igen
När jag kom hem satte jag mig vid datorn och

snackade med min polare

och åt lite våfflor XD
Nu sitter jag här och vill inte att kvällen ska ta slut

för imorn är de skola

Hej då!

// Sabina ♥♥

Presentation


Tjenare Jag heter Sabina och har en blogg om lite allt möjligt! ;)♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards