sabinasblogg

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av sabina - 19 mars 2011 00:17

  När Moa kom tillbaka från att packa osv

gick vi in på skype, på datorn

Vi snackade med Simon

När klockan var 20:30 frågade vi honom om han ville komma till oss

Han sa att han ville, så vi möttes vid skogshaga kiosken

När vi kom hem satte vi oss vid datorn, poppade

popcorn och kollade lite på tv

Sen blev de jätte varmt i mitt rum så vi öppnade fönstret

Sen hörde vi någonting som lät utanför

De lät som om cycklarna ramlade

Så Moa kollade ut genom fönstret och jag satt på mattan

Simon satt en bit ifrån mattan och sen knackade någon på

fönstret med en vit mask Moa hoppade upp i soffan

och ner på golvet och skriker

Jag satt på mattan och skrek

Och stackars Simon hoppade 2 meter bortot och skrek

och la sig som en boll mitt på golvet

De var jag som upptäckte först att de var min bror

som stog där med msken och knackade sen skulle

mamma komma in och fråga varför vi skrek och

sammtidigt skulle vi gå ut genom dörren och in till Hannes

Och vi skrek en än gång för vi blev rädda för mamma

En stund senare gick Simon hem

Och då satte sig jag och Moa vid datorn och här sitter vi ännu ;D

Hejdå!

/ Sabina ♥

Presentation


Tjenare Jag heter Sabina och har en blogg om lite allt möjligt! ;)♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards