sabinasblogg

Alla inlägg under september 2010

Av sabina - 22 september 2010 19:39

Idag väckte mamma mig vid 7:00 sen gick jag och åt frukost.

Sen åkte jag till skolan en stund efter när jag var klar.

I skolan hade vi Breviksiad de var väldigt roligt!!!!

vårat lag kom på 4 plats!

När jag kom hem följde Selma och Sara med mig hem vi hade roligt såklartxD

sen sprang jag veo-joggen de gick ganska bra faktist!

Efter de kom jag hem och då duschade jag och nu sitter jag här vid datan:) hade bra hej då!!!

Av sabina - 21 september 2010 19:32

Idag gick jag upp 7:10 för jag skulle till skolan!

I skolan hade vi bara tråkiga lektioner!!!! så jag blev trött fort!

När skolan var slut följde en kompis med mig hem

Sen skulle jag till stallet då fick hon följa med

Jag fick rida Whiskey!!  

Efter ridningen kom jag hem och tog en

snabb dusch sen satte jag mig vid datan och sms:ade

syrran lite och nu ska jag göra läxor!! tråk !!



Hej då!!

Av sabina - 19 september 2010 18:35

Moa och jag:D <3


Idag vaknade jag vid halv 10 Moa hade sovit över hos mig:)

 så lite efter de gick vi och åt frukost tog en stund xD

 sen skulle jag städa Moa gjorde inte mycket :P

 vid halv 3 skulle jag till Tord och spela med Jasmine

 då fick Moa åka hem!

Jasmine och jag tränade på många låtar!

När jag var hemma tränade jag lite sen

satte jag mig vid datan och nu har jag

inte så mycket att göra men HEJ DÅ!!


Av sabina - 2 september 2010 17:15

Idag gick jag upp vid klockan 7 för jag skulle åka till skolan 7:45!

vi hade NO de var inte så kul

Sen hade vi matte vi mätte med snören alla skulle

ha varsin kompis att ha matte med och jag

tog självklart Selma!

nu orkar jag inte skriva mer om skolan!

När vi slutade så följde Selma med mig hem

och nu sitter vi här och har lite kul med datorn xD  

Har haft en kanon dag!!


Hejdå!!!

Presentation


Tjenare Jag heter Sabina och har en blogg om lite allt möjligt! ;)♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards