sabinasblogg

Alla inlägg under april 2011

Av sabina - 30 april 2011 15:31

Morsning! :D

Idag vaknade jag av Ronja som kittlade mig på fötterna

för att Jasmine hade tagit vårat täcke....

Sen gick vi och åt frukost Jasmine spottade oboy för att

hon tyckte de var för mycket choklad i :D

Vi gick ut och hoppade studs-matta och de

var jätte jobbigt för att jag var så trött xD

Sen följde Ronja och jag med Jasmine hem

Men vi fick gå hem lika fort för att Jasmine fick jätte

ont i huvet

Sen träffade vi Selma och Sara dom sa att dom skulle

baka..

Men sen ringde dom och frågade om vi skulle va

Så efter en stund kom dom :D

Vi satt oss vid datorn osv...

Sen hoppade vi också studs-matta

Efter en stund gick vi in och åt godis och satt vid datorn

Och Oliver och Gustaf har ringt typ 1000 gånger xD :D

Så snart blir de att gå till moster och kusiner senare ska jag

ner till kulbacken för de är ju Valborg så vi ska

se majbrasan

Så där ska jag träffa Oliver och Gustaf :)

kommer bilder senare :)

Nu ska vi kanske ut och hoppa studs-matta igen

Hej då!

// Sabina ♥§

Av sabina - 28 april 2011 16:37

 

Satte mig och målade lite

så såhär blev de ♥

Av sabina - 26 april 2011 14:44

  Så länge varade de inte ... :(

Av sabina - 22 april 2011 22:59

 

Dagen började med att vakna klockan

08:50

Sen åt jag frukost och klädde på mig

Sen packade jag lite och åkte iväg mot Kvarsebo

När vi kom fram till färgan hoppade jag ut ur bilen

för jag mådde väldigt illa

Sen åkte vi över till kvarsebo

När vi kom fram sa jag hej till alla släcktingar

Jag satte mig och spelade en stund

Sen gick jag och Melissa ut med hundarna

Vi gick till fåren som var en bit bort jag bärde upp Laila

Och hon blev så rädd fö om r fåren att hon kissade på sig

på mig !

Sen var de dags för mat dom vuxna åt

kroppkakor men barnen åt hamburrgare :))

Sen gick jag och Melissa och hälsade på hästarna och fåren

När vi hade kelat med dom gick vi och plockade

blommor till Maja

När vi sen kom tillbaka skulle vi hem

Så då var de bara att sätta sig i bilen

och vänta på att man skulle hem

När vi var framme kom Bella efter en stund

Så jag va med Henne och

Felix

Men nu sitter jag här och ska nog måla lite
Hej då!
// Sabina ♥


Av sabina - 22 april 2011 22:25

 

Oliver! <3

Love ♥

Av sabina - 21 april 2011 23:45

 

Dagen började med skolan...

När vi hade slutat följde Meija, OLiver

mig hem

Efter ca 1 timme åkte Meija hem så då

kom Jasmine istället :)

Vi körde skp och ryska posten

sen åkte jag och Jasmine hem till Jasmine och väntade

på Oliver

När OLiver kom skulle

han hem nästan direkt

När jag kom hem åt jag mat

Sen satte jag mig vid datorn och snackade med

Moa, Oliver

Efter de kollade jag på lite film

Och nu sitter jag här och väntar på att de ska

bli morgon för då ska jag åka till Kvarsebo

och träffa släckten !

Glad påsk!

// Sabina ♥

Av sabina - 4 april 2011 21:29

Sitter här och kollar syrrans blogg, men hinner

inte skriva mycket mera (mamma tjatar)

Hej då!

// Sabina ♥

Presentation


Tjenare Jag heter Sabina och har en blogg om lite allt möjligt! ;)♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards