sabinasblogg

Alla inlägg under februari 2011

Av sabina - 19 februari 2011 17:47

 

Tjena mors! :)

Vi kan börja med gårdagen

Jasmine och jag åkte till Mejeriet/fritidsgården

De var en speciel kväll där, så vi åkte dit 16:30

När vi var frammme gick vi till black boxen, för där skulle Jasmines

pappa spela teater

När vi hade sett den sprang vi runt och kollade vad

som fanns att göra

Sen skulle Qvännarn spela (stav)

Dom var ganska roliga :P

Lite senare fick vi reda på att man kunde sminka sig,

så de gjorde vi

De blev fint!  

Sen ville vi spå oss hos spå-tanten,

men de var så lång kö hela tiden, så de

struntade vi i

Sen träffade jag min bror helt plötsligt!

Men lite senare var de öppen scen

Och då sa hennes pappa att vi skulle spela

Men då var de Eldshow, så de kollade vi på

De var häftigt :D

Sen bestämmde vi oss för att gå upp på scen

Vi sjöng en låt som vi har gjort som heter best friends

Och sen i slutet av låten börjar vi på en låt

som heter country roads (stav)

De var roligt! :D

Sen började Isman, men tyvär så hann inte vi se de :(

Men men...

Sen åkte jag hem :)

Idag började jag dagen med att kolla på tv :D

Sen åt jag lite frukost

Och sen kom mormor,morfar, Åsa och Magnus, så

skulle dom äta hos oss, för vi typ

firade att dom hade flyttat in i sitt hus

När alla hade gått spelade jag lite gitarr

Sen satt jag mig vid datorn

Och nu sitter jag här! :)

Hej då!

// Sabina ♥


Av sabina - 13 februari 2011 13:29

 

Min hunds valpar ♥ Laila och Tyson heter dom!

Vi ska ha Laila och våran gamla hund då! :)

♥♥

Presentation


Tjenare Jag heter Sabina och har en blogg om lite allt möjligt! ;)♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards