sabinasblogg

Alla inlägg under maj 2011

Av sabina - 29 maj 2011 12:27

  Är med Moa just nu
Ska va med Gurra Och Oliver♥  :)
lägger nog in ett inlägg senare idag ♥ :D
// Sabina
Hej då  ♥

Av sabina - 29 maj 2011 12:11

  Hade öppet hus för några dagar sen

Jag och Miqi gjorde expriment de e därför vi har

världens snyggaste glasögon på oss! ;)

  Miqis och mitt vackre expriment ;) §

  Malte på öppet hus :D

  Jag och Miqi på öppet hus
Faan va snygga vi e!! ♥

  Då var de dax att städa....

Hade en grym dag på öppethus ♥

// Sabina  ♥
Hej då ♥

Av sabina - 25 maj 2011 21:08

De går inte att förklara hur mycket jag gillar dig Oliver!
Du är Ängeln som kom till mig
Älskar dig massor Oliver! ♥

Av sabina - 13 maj 2011 10:06

  Utemiljödagen!! ♥
lite efter... hehe
Meija på bild! ♥

Av sabina - 9 maj 2011 19:37

Jag var hos Syster igår för hon fyllde år

Stort GRATTIS!! ♥

Jag hade frågat henne innan vad önskat sig och
då sa hon att hon önskade sig en låt som jag skulle sjunga
för henne
Så då skrev jag en låt
Hon filmade mig men jag har inte video klippet
så jag kan inte visa men hon gillade den
Jag fick smaka hennes goda tårta som hon och Felix hade

bakat
Men nu hoppas jag att Felix har förstått att stan är
stängd på söndagar xD :D
Hej då!

// Sabina ♥

Av sabina - 2 maj 2011 22:54

Här kommer fortsättningen av alla bilder ;) ♥

  Oliver! ♥

Av sabina - 1 maj 2011 15:56

  Kommer massa bilder från den bästa dagen på

Valborg ♥

Va med Ronja, Jasmine, Selma, Sara, Malte, Gustav, oliver

och fler!!

Hoppade studsmatta med massa ♥ kommer bilder på de först!

  Selma Ronja Sara

Ronja Selma Sara   ♥

Selma Ronja Sara♥

Selma Ronja Sara  ♥

Sara Jag och Selma  ♥

Jag och Selma  ♥

  Jag och Selma  ♥   Jag haha ♥

  Efter en stund kom Oliver och Gustav

 

Ronja Selma Sara ♥

  Gustav Oliver Selma Sara Ronja ♥

KOmmer fler bbilder imorn ♥ bye

Av sabina - 1 maj 2011 00:30

Jag lägger in bilder imorn jag orkar inte just nu... :P
hej då ! ♥

Presentation


Tjenare Jag heter Sabina och har en blogg om lite allt möjligt! ;)♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards