sabinasblogg

Alla inlägg under juli 2010

Av sabina - 27 juli 2010 20:37

 jag varit i Norrköping, Nyköping, oxelösund och stockholm

på 2 dar med mina bröder de var väldigt roligt faktist! 



Men jag köpte inte så jätte mycket men de gjorde inte

så mycket men i Stockholm var de jätte mycket folk

de var lite jobbigt!!



men jag köpte en tröja och typ slaim xD jag var tvungen

sen köpte jag Godis såklart!!!!! Mums... de var gott!



och Hannes satt med sin vita mask i ansiktet och skrämde

alla folk som körde om oss!! hahhaha xD Dom blev inte så

rädda haha dom bara skrattade !!!



och nu är jag hemma och kollar på tv och sitter vid datan

kollar på Alsång på skansen xd :Pmen hej svejs!!

Av sabina - 16 juli 2010 18:30

idag vaknade jag vid halv 9 typ och gick upp en  timmme senare för jag var så trött! sen åt jag frukost ute de var as varmt och solen nästan bländade mig xD sen blev de att vara med kompisar och vi bestämde oss för att bada vid breviksbadet   de var varmt i vattnet! men vi började frysa efter en stund så då gick vi hem!  och sen när vi kom hem så skulle dom iväg så då gick jag in till datan och mamma och pappa hämtade Hannes i Almvik och när dom kom hem var de dags att äta de blev grillat såklart!! :D när jag hade ätit klart satt jag mig vid datan och nu sitter man här och har as tråkigt men sen kommer Bella  så imorgon ska Bella och jag bada :)  hej svejs

Presentation


Tjenare Jag heter Sabina och har en blogg om lite allt möjligt! ;)♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards