sabinasblogg

Alla inlägg under november 2010

Av sabina - 29 november 2010 20:37

Idag gick jag upp vid 05:30!!

När jag hade gjort mig i ordning kom Morfar och skulle

skjutsa mig och mamma till sjukhuset

När vi kom dit fick jag legga mig i en magnet kamera

Jag skulle kolla hjärnan!

De tog en tre kvart att kolla hjärnan

Sen åt jag lite sen åkte jag till skolan :)

Sen när vi slutade 14:30

följde Jasmine och Linnea med mig hem :)!!

Haha vi hade SKIT KUL!!!!!!! xD

HAHA

Sen gick vi till Jasmine:D

några timmar senare åkte jag hem

och då var de dax för Pankakor Mums...

och nu sitter man här hemma och gör lite bilder på

Picjoke.Net

Hej då bloggen

             

Av sabina - 20 november 2010 13:11

I natt sov jag över hos Jasmine <3

Vi vaknade typ vid 09:30

När vi hade vaknat till lite satt jag på datan

och gick in på lite sidor

Efter en stund gick vi upp och åt lite frukost

och spelade lite Wii:)

Sen berättade Jasmine om en jätte bra

bok som hon läser

och sen började hon läsa forsättningen av boken!

Och den låter jätte bra!

Och nu sitter jag och lyssnar på när

Jasmine läser boken:D

Och senare kanske vi drar till stan;)

Hej då bloggen:D 


Av sabina - 19 november 2010 15:35

Idag har jag bara varit i skolan!! :P

sen när skolan hade slutat så följde jag med

Jasmine hem :)

och då följde Ronja med och lilla vovven Zonya

Så ikväll ska jag sova över hos Jasmine kul!!

Hej då !!

Presentation


Tjenare Jag heter Sabina och har en blogg om lite allt möjligt! ;)♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards