sabinasblogg

Direktlänk till inlägg 22 april 2011

Kvarsebo <33

Av sabina - 22 april 2011 22:59

 

Dagen började med att vakna klockan

08:50

Sen åt jag frukost och klädde på mig

Sen packade jag lite och åkte iväg mot Kvarsebo

När vi kom fram till färgan hoppade jag ut ur bilen

för jag mådde väldigt illa

Sen åkte vi över till kvarsebo

När vi kom fram sa jag hej till alla släcktingar

Jag satte mig och spelade en stund

Sen gick jag och Melissa ut med hundarna

Vi gick till fåren som var en bit bort jag bärde upp Laila

Och hon blev så rädd fö om r fåren att hon kissade på sig

på mig !

Sen var de dags för mat dom vuxna åt

kroppkakor men barnen åt hamburrgare :))

Sen gick jag och Melissa och hälsade på hästarna och fåren

När vi hade kelat med dom gick vi och plockade

blommor till Maja

När vi sen kom tillbaka skulle vi hem

Så då var de bara att sätta sig i bilen

och vänta på att man skulle hem

När vi var framme kom Bella efter en stund

Så jag va med Henne och

Felix

Men nu sitter jag här och ska nog måla lite
Hej då!
// Sabina ♥


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sabina - 19 september 2011 21:02

http://sabinatheaolivia.blogg.se/ KOLLA DEN NYA

Av sabina - 12 juli 2011 21:30

Säg hejdå till: Sabinasblogg.bloggplatsen.se    Säg hej till:kungensabina.blogg.se   ...

Av sabina - 11 juli 2011 23:19


  (Jag vet att jag har haft denhär bilden ett par gånger) Min blogg har inte fungerat men nu börjar den äntligen att funka!:DMen jag holler på att skaffa ny blogg nu eftersom den här inte harfunkat ! Om jag ska fortsätta med den heter den:  ...

Av sabina - 29 juni 2011 10:47

Sitter på mejeriet och har rock kollo! :DVi sover på Ellen key (Y) ♥hehe... Jasmine e också här :D Ikväll klockan 20:00 ska Jasmine, Jag, Axel och Gustav/majstrå hehe spelahär Igår var vi och badade på lysingsbadet med kollot hade gö kul :D &h...

Av sabina - 16 juni 2011 22:03

Skolavslutning i stadsparken! :)   Ellinor :D §   Bella :) (vill inte synas på kort xd)   Felix haha Han vill såklart vara med! xd   Bella :) §   Bella! :D   Felix :D haha   Bella Anka! haha §  Bella o Jennie :) §  ...

Presentation


Tjenare Jag heter Sabina och har en blogg om lite allt möjligt! ;)♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards