sabinasblogg

Direktlänk till inlägg 30 april 2011

Valborg! :D

Av sabina - 30 april 2011 15:31

Morsning! :D

Idag vaknade jag av Ronja som kittlade mig på fötterna

för att Jasmine hade tagit vårat täcke....

Sen gick vi och åt frukost Jasmine spottade oboy för att

hon tyckte de var för mycket choklad i :D

Vi gick ut och hoppade studs-matta och de

var jätte jobbigt för att jag var så trött xD

Sen följde Ronja och jag med Jasmine hem

Men vi fick gå hem lika fort för att Jasmine fick jätte

ont i huvet

Sen träffade vi Selma och Sara dom sa att dom skulle

baka..

Men sen ringde dom och frågade om vi skulle va

Så efter en stund kom dom :D

Vi satt oss vid datorn osv...

Sen hoppade vi också studs-matta

Efter en stund gick vi in och åt godis och satt vid datorn

Och Oliver och Gustaf har ringt typ 1000 gånger xD :D

Så snart blir de att gå till moster och kusiner senare ska jag

ner till kulbacken för de är ju Valborg så vi ska

se majbrasan

Så där ska jag träffa Oliver och Gustaf :)

kommer bilder senare :)

Nu ska vi kanske ut och hoppa studs-matta igen

Hej då!

// Sabina ♥§

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sabina - 19 september 2011 21:02

http://sabinatheaolivia.blogg.se/ KOLLA DEN NYA

Av sabina - 12 juli 2011 21:30

Säg hejdå till: Sabinasblogg.bloggplatsen.se    Säg hej till:kungensabina.blogg.se   ...

Av sabina - 11 juli 2011 23:19


  (Jag vet att jag har haft denhär bilden ett par gånger) Min blogg har inte fungerat men nu börjar den äntligen att funka!:DMen jag holler på att skaffa ny blogg nu eftersom den här inte harfunkat ! Om jag ska fortsätta med den heter den:  ...

Av sabina - 29 juni 2011 10:47

Sitter på mejeriet och har rock kollo! :DVi sover på Ellen key (Y) ♥hehe... Jasmine e också här :D Ikväll klockan 20:00 ska Jasmine, Jag, Axel och Gustav/majstrå hehe spelahär Igår var vi och badade på lysingsbadet med kollot hade gö kul :D &h...

Av sabina - 16 juni 2011 22:03

Skolavslutning i stadsparken! :)   Ellinor :D §   Bella :) (vill inte synas på kort xd)   Felix haha Han vill såklart vara med! xd   Bella :) §   Bella! :D   Felix :D haha   Bella Anka! haha §  Bella o Jennie :) §  ...

Presentation


Tjenare Jag heter Sabina och har en blogg om lite allt möjligt! ;)♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards