sabinasblogg

Alla inlägg den 24 juni 2010

Av sabina - 24 juni 2010 17:00

Hellllooooo

 

Vakna halv 10 hos jasse sov hos henne inatt.

Då tänkte jag på hästarna som gick till gränsö kl 7..

Dom ska vara

 

Sen var de dags att äta lite frukost.

Sen klä på sig och så sen ut och hänga hängmatta de var fan skit kul man ramlade ut några gånger men de var okej haha xD

 

 

Sen var de dags att äta lunch och Göran kände att hanvar tvungen att dansa!!!

 

 

Sen skulle vi till thord men på vägen fick vi stanna och bada vi fick bada en halvtimma medans göran var och handlade!!

 

De var as varmt i vattnet och jag och jasmine ville inte doppa oss direkt men de var 2 jobbiga killar som hela tiden typ skulle impa på oss dom va as jobiga och en var as taskig mot den andra :/

 

Sen fick vi glass!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

Sen ut till thord och träna!!!

 

Sen hem sen skulle jasmine sova hos mig :) vi hade kuuuul

 

Nattinatti

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjenare Jag heter Sabina och har en blogg om lite allt möjligt! ;)♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards